marți, 19 noiembrie 2013

De-ale mele...

Ieri am mai îmbunătățit puțin blogul. Nu mult, doar puțin, dar mi-a luat foarte mult timp această acțiune. Am etichetat toate cele 133 postări și le-am împărțit pe categorii. Poate unii ar fi tentați să-mi spună că acțiunea prelungită până aproape de miezul nopții este total inutilă, însă eu am câteva argumente în favoarea acestei activități.

În primul rând, mi-am dorit să pun etichete de multă vreme, toate blogurile pe care le citesc au, numai eu nu, așadar, era necesar. În al doilea rând, fiind maniacă în ce privește statistica, o astfel de situație pentru propriul blog este o metodă excelentă de a ști exact, în orice moment despre ce am scris, care aduce încă un motiv. Și nu în ultimul rând, faptul că televizorul din dormitor s-a defectat așa că, neavând altceva la ce să îmi mai stric vederea uitându-mă cât soțul era la servici, varianta etichetării a fost o activitate bună ca înlocuitor. Și uite așa am mai adăugat un motiv, ajungând la trei în favoarea etichetelor.

Și uite ce concluzie am tras. Din totalul de postări:

*50% „despre mine” - normal, însuși numele blogului spune că subiectele sunt despre mine, pentru mine, cu mine, așa că este explicabil.
*20% „despre copii” – normal, fiind mămica a doi năzdrăvani, universul meu se învârte în jurul celor doi neastâmpărați, neobosiți furnizori de subiecte pe bandă rulantă.
*5% „despre blog” – normal, sunt aproape cinci luni de când mă chinuie talentele de „mare autoare” de articole proaspete, aburinde, mai mult sau mai puțin originale numai bune de postat pe blog.
*30% „despre lume” – normal, când am început să scriu mă aflam pe alte meleaguri mai la nord, într-o lume diferită de tot ce întâlnisem până atunci, așa că, da, recunosc, am fost impresionată până în adâncurile sufletului meu și nu m-am putut abține să nu comentez despre ceea ce am văzut și am simțit.
*9% „despre școală” – normal, fiind casnică, de când a început școala, exceptând activitățile din interiorul locuinței, principala mea activitate a fost școala, ședințele cu părinții organizate sau spontane, temele de casă și nu în ultimul rând, „proiectele pentru portofoliile școlare”. Țin neapărat să adaug că această nouă activitate obligatorie la absolut toate materiile – portofoliul – este atât de complicată, de solicitantă și de variată, încât deseori se transformă dintr-o activitate comună copil-părinte, într-o activitate exclusiv pentru părinți...dar, nah, poate alți părinți sunt mai norocoși și copiii lor se descurcă singuri cu activități de documentare, căutare, sistematizare, sintetizare, redactare, corectare, revizuire, printare, prezentare.
*15% la comun „despre cărți”, „despre filme”, „despre prieteni”, „despre mâncare”, „despre vreme”, despre sărbători” – adică despre lucruri care îmi plac și vreau să le împărtășesc cu voi.
Dacă ați observat cumva că suma procentelor prezentate depășește 100%, asta se datorează faptului că unele articole au primit mai multe etichete și datorită conținutului au fost încadrate în mai multe categorii. 

Asta este despre ce am scris. Dar asta nu este tot ce am putut observa în urma etichetării. Am observat că nu am scris nimic despre soțul meu și nimic despre servici. Dacă despre servici nici nu aveam ce să scriu, întrucât sunt casnică de opt luni și scriu doar de cinci, mă întreb de ce nu am scris nimic despre soț. L-am pomenit în câteva articole în care personajul principal eram eu, dar nu am scris nimic despre el și doar despre el. De ce? Nu știu. Poate ar trebui să îl întreb și pe el. Doar suntem căsătoriți de unsprezece ani și jumătate, ne cunoaștem de treisprezece și sigur ar trebui să găsesc măcar câteva subiecte suficient de interesante pentru a compune câteva articole.

Așadar, pentru perioada imediat următoare, îmi propun să remediez problema aceasta și voi încerca să pregătesc o descriere a persoanei alături de care mi-am petrecut ultimii treisprezece ani, adică 33% din viață. Dar cam atât pentru azi. Iarăși este târziu și mai am câte ceva de făcut prin casă. Noapte bună tuturor!

PS. acest post va fi etichetat „despre blog” așa că statistic, „despre blog” urcă la 6%.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu