miercuri, 16 octombrie 2013

Dacă vrei să porți costum trebuie să ai stofă

Replica nu îmi aparține dar este atât de adevărată. În zilele noastre aproape fiecare are cel puțin câte un costum în propria garderobă. Unii îmbracă costum zilnic la serviciu, alții doar la ocazii, la ceremonii sau petreceri. Indiferent de ocazie, costumul este o piesă vestimentară apreciată în egală măsură de către bărbați și de către femei.

Costumul a evoluat în timp ca formă, moda lăsându-și amprenta asupra croielii, asupra materialelor, asupra culorilor purtate. Un lucru însă nu s-a modificat ci a rămas neschimbat de-a lungul timpului. Și anume acela că un costum denotă eleganță.

Îmi plac costumele, ba chiar le iubesc. Îmi plac deopotrivă costumele cu fuste sau cu pantaloni, îmi plac sacourile lungi sau scurte, cambrate sau drepte, indiferent cum, doar costume să fie. Îmi place să port costume, le găsesc extraordinar de frumoase și elegante, dar nu am mai purtat unul de multă vreme. Tocmai pentru că îmi plac atât de mult, nu consider potrivit să port costum zi de zi, de dimineața până seara, indiferent de ocazie. Am văzut persoane care nu își aleg bine modelul care li se potrivește, am văzut persoane care nu își aleg mărimea potrivită. Și am văzut persoane îmbrăcate în costum care se comportă ca și cum ar fi îmbrăcați în jeans și tricou. Din păcate, acum multă lume poartă costume, dar nu toată lumea știe cum. Nu toată lumea are stofă pentru asta. Ceea ce face diferența este personalitatea fiecăruia. E o mare diferență între cei care îmbracă un costum de nevoie și cei care poartă un costum cu plăcere.

În concluzie, cine vrea să îmbrace un costum face o foarte bună alegere. Cine vrea să fie elegant în costum, ar trebui mai întâi să învețe cum să îl poarte. Eleganța nu vine ambalată într-o cutie frumos împachetată. Asta trebuie să fie contribuția fiecăruia. Altfel, e păcat de costum. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu