luni, 19 august 2013

Uitasem

Cât de repede uităm anumite lucruri, mai ales atunci când ne dorim să le uităm. Cât de repede ne obișnuim cu schimbarea, mai ales când schimbarea este în bine. Cât de repede ne adaptăm la un mediu nou, diferit de cel în care am crescut, mai ales când acesta este bine gândit, bine pus la punct, mai primitor și în același timp mai restrictiv.

Uitasem de căldura infernală din timpul verii, uitasem de traficul îngreunat de numărul mare de mașini care aglomerează șoselele indiferent de oră, uitasem de șoferii grăbiți să ajungă la destinație cu 30 de secunde mai repede, uitasem de știrile de la ora cinci, uitasem de emisiunile de divertisment în care toate pițipoancele și fostele unora sunt mari vedete TV, uitasem de mutrele acre ale vânzătoarelor, uitasem de anunțurile cu ”nu atingeți marfa expusă” sau ”marfa vândută nu se schimbă”, uitasem că produsele rupte sau deteriorate trebuiesc vândute primele și neapărat la preț întreg.

Mi-au trebuit mai puțin de patru luni și am uitat toate astea. Dar nu este nici o problemă. Mi-am reamintit absolut totul până în cel mai mic amănunt. Și mi-au trebuit doar o zi și jumătate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu