marți, 20 august 2013

Mi-aș dori

Mi-aș dori un peștișor auriu, nu unul din acela obișnuit, ci un peștișor cum numai în basme întâlnim, unul fermecat care împlinește dorințe. L-aș hrăni, l-aș îngriji și l-aș ruga să îmi împlinească o dorință. Nu îmi doresc mult, ci doar câte puțin... din fiecare.

Mi-aș dori puțin din inocența copilului de doi ani, mi-aș dori puțin din energia copilului de cinci ani, mi-aș dori puțin din perspicacitatea copilului de paisprezece ani, mi-aș dori puțin din naivitatea adolescentului de optsprezece ani, mi-aș dori puțin din frumusețea tânărului de douăzeci de ani, mi-aș dori puțin din încrederea tânărului de treizeci de ani, mi-aș dori puțin din hotărârea adultului de patruzeci de ani, mi-aș dori puțin din răbdarea persoanei de șaizeci de ani, mi-aș dori puțin din înțelepciunea bătrânului de șaptezeci de ani, mi-aș dori puțin din distincția unui rege, mi-aș dori puțin din diplomația unui politician, mi-aș dori puțin din umorul unui comediant, mi-aș dori puțin din talentul unui balerin, mi-aș dori...

Oare îmi doresc prea multe ... sau prea puține? Oare există astfel de persoane? Și dacă aș avea tot ce mi-aș dori aș fi oare mulțumită sau fericită? Cred că ăsta este secretul. Mi-aș dori să fiu fericită. Nimic mai mult. Voi ce vă doriți?         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu