vineri, 23 august 2013

Colecționara de pensule

Ziua de azi a venit cu puțină bucurie pentru mine, chiar dacă a început cam devreme, adică pe la ora patru dimineața când m-am trezit dintr-un coșmar care părea suficient de real ca să nu mai pot adormi vreo trei ore după aceea. Chiar și așa, ce a urmat m-a făcut să uit cu totul de coșmar.

Azi mi s-a împlinit o dorință mai veche. Mulți dintre voi știu deja că de vreo opt luni tot pomenesc despre niște pensule de machiaj profesionale. Mi le doream de mult, însă ele nu se găsesc în magazinele din România. Singura variantă era să le comand din străinătate, însă nu am găsit un magazin care să le livreze la noi în țară. Așa că, ce variantă puteam să aleg? Varianta cea mai lungă posibilă. Le-am comandat din US în martie, însă cum eu am fost plecată din țară, abia acum am putut să le văd, să le simt, să le ating. Sunt cât se poate de reale. Sunt cât se poate de ușoare. Sunt moi, pufoase, delicate și, cel mai important, sunt în sfârșit, ale mele.

Așa că, azi colecția mea de pensule de machiaj s-a îmbogățit cu încă optsprezece bucăți, toate una și una. Acum am vreo șaizeci. Priviți!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu