vineri, 12 iulie 2013

Zâmbetul care te trădează

Am o fire foarte veselă. Îmi place să râd cu poftă și o fac de câte ori am ocazia. Râd dacă aud o glumă bună, râd dacă sunt fericită. Nu îmi refuz această plăcere și întreaga mea ființă râde atunci când am un motiv. Și îmi mai place să zâmbesc. Zâmbesc foarte mult și foarte des. Uneori am impresia că am câte un zâmbet pentru fiecare stare sufletească. Un zâmbet larg pentru momente de fericire, un zâmbet reținut pentru momente de fâstâceală, am chiar și un zâmbet amar pentru momente neplăcute.

Acum câteva zile am aflat, spre surprinderea mea, că am și un zâmbet pentru secrete. Aveam o surpriză pregătită pentru soțul meu, însă se pare că zâmbetul buclucaș m-a dat de gol. Cum vine asta, să mă trădeze un zâmbet? Ei bine, uite că se poate. Soțul meu mi-a spus: ”Ai zâmbetul acela pe față.” ”Care zâmbet?” am întrebat eu, nevenindu-mi să cred că m-am dat de gol. Și totuși, neștiind exact despre ce surpriză este vorba, și-a dat seama că este ceva la mijloc. Mi-a părut atât de rău că nu am putut să fiu mai puternică și să nu mă dau de gol atât de ușor.

Pe de altă parte însă, sunt foarte fericită pentru că dacă soțul meu a recunoscut un zâmbet pe fața mea, asta înseamnă că mă cunoaște foarte bine, înseamnă că toți anii petrecuți împreună (unsprezece ani de când suntem căsătoriți) nu au trecut doar așa, ci ne-au ajutat să ne cunoaștem atât de bine, încât uneori nu avem nevoie de cuvinte pentru a ne spune ceva. Uneori, este suficient un zâmbet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu