luni, 8 iulie 2013

Urăsc să merg la cumpărături

Da, aţi citit bine, urăsc să merg la cumpărături. Dar să nu mă înțelegeți greșit. Îmi place să cheltui bani, şi cu cât sunt mai mulţi, cu atât mai bine. Sunt o femeie perfect normală, îmi place să cumpăr lucruri noi, îmi place atât de mult încât de foarte multe ori am depăşit cu mare uşurinţă bugetul alocat cumpărăturilor, spre disperarea soţului meu. Norocul meu este că el are o fire înţelegătoare şi nu am ajuns la discuții aprinse pe marginea acestui subiect.

Ce nu îmi place este efortul pe care trebuie să îl depui atunci când mergi la cumpărături. Da, este extenuant, şi cel mai rău lucru care ţi se poate întâmpla este să nu găseşti nimic din ce îţi place. Ce? Nu vi s-a întâmplat niciodată să plecaţi cu mare elan la cumpărături, cu bani în buzunar şi să vă întoarceţi acasă cu mâinile goale si cu o mare dezamăgire in suflet? Nu cred că nu aţi păţit asta măcar o data. Eu sunt o persoană din categoria celor foarte norocoase” in acest domeniu. Mi s-a întâmplat de atâtea ori să merg la cumpărături să caut o pereche de pantofi sau o rochiţă nouă, sau un cadou pentru cineva drag şi să nu găsesc nimic, dar nimic.

Dar şi în acest caz, medalia are un revers. Am învăţat să mă bucur mult mai mult atunci când am noroc la cumpărături. Am avut o astfel de zi chiar săptămâna trecută. Am prins o zi liniştită la cumpărături, fără prea mulţi clienţi, fiind o zi lucrătoare, însă în plin sezon de reduceri de vară. Şi de parcă asta nu era suficient, peste reducerile deja menţionate, magazinele respective au mai aplicat o reducere suplimentară pentru că urma o mare sărbătoare. Da, o zi de vis, doar eu şi o grămadă de magazine cu porţile larg deschise, pline de marfă de calitate şi cu preţuri numai bune pentru buzunarul meu. Am cumpărat din toate, ca o disperată care parcă nu a mai văzut reduceri în viaţa ei. Rochiţă, jachetă, pantofi, şlapi, echipament de sport, jucării pentru copii, o grămadă. Am cumpărat atât de multe că am rămas la propriu cu doar câteva monede fără valoare în portmoneu. 


Aşa că, cu tot ghinionul meu într-ale cumpărăturilor, în ziua aceea am avut noroc…cu carul. Şi nu mică mi-a fost bucuria văzând surpriza de pe chipul familiei mele atunci când au dat cu ochii de cumpărăturile făcute special pentru ei. Cu toţii am fost în extaz. Ziua aceea a fost perfectă…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu