miercuri, 17 iulie 2013

Prieteni și Prietenii

Persoanele care mă cunosc știu că sunt o persoană sociabilă, îmi place să cunosc oameni noi, să fac noi cunoștințe și o fac cu destul de mare ușurință. Când vorbesc despre a lega o prietenie, nu mai este atât de ușor.

Pentru mine un prieten nu este o persoană pe care o întâlnesc zilnic la servici, sau la un suc pe o terasă într-o zi de vară. Un prieten este acea persoană care este exact acolo unde am nevoie în momentul în care am nevoie. Este acea persoană care atunci când simt că nu mai am putere să continui îmi spune că sunt puternică, acea persoană care atunci când sunt tristă îmi trimite o fotografie din arhive prăfuite care mă face să îmi reamintesc că buna dispoziție, optimismul și curajul m-au caracterizat dintotdeauna.

Nu îmi este ușor să îmi fac prieteni, însă cei pe care îi am, foarte puțini la număr, sunt prieteni adevărați. Pe fiecare în parte i-am cunoscut în diferite momente din viața mea. Am prieteni vechi și prieteni noi. Însă indiferent de momentul în care i-am cunoscut, îi prețuiesc pe fiecare în parte. Fiecare își are locul său rezervat în sufletul meu. Vă mulțumesc că sunteți prietenii mei. Nu cred că trebuie să vă numesc aici. Sunt sigură că știți exact că despre voi vorbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu