sâmbătă, 20 iulie 2013

Nu lăsați moda să se risipească (Don’t let fashion go to waste)

Ieri am intrat într-un magazin H&M din Stockholm. La casă am primit un pliant pe care scria cu litere mari ”Don’t let fashion go to waste” (Nu lăsați moda să se risipească). Nu am înțeles din prima clipă ce voiau să transmită prin acest mesaj și am început să citesc cu mai multă atenție pliantul.

Este vorba de o campanie de dezvoltare durabilă, numită H&M Consciuos (aici puteți găsi mai multe detalii despre campanieprin care se urmărește reducerea cantității de materiale textile aruncate la gunoi. Conform anunțurilor postate pe site-ul companiei, in fiecare an, tone de materiale textile sunt aruncate la gunoi, iar motivele sunt diverse: hainele sunt uzate, demodate sau nu mai au măsura potrivită. Însă aproximativ 95% din aceste textile pot fi refolosite. Acesta este motivul pentru care compania H&M a decis colectarea hainelor în fiecare magazin H&M.

Frumoasă inițiativă mi-am spus, fiind aproape sigură că asta se întâmplă doar aici în Suedia, nu și în alte țări. Am căutat pe internet și am avut o surpriză plăcută. Campania H&M Conscious Don’t let fashion go to waste este valabilă și în România. Pentru fiecare plasă de haine, compania oferă un voucher de reducere pentru cumpărături ulterioare. Așa că, ce să mai spun? Doar atât. Nu lăsați moda să se risipească. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu